میدانی!!!

خرید بک لینک
من کسی رو به خاطر نبودنش سرزنش نمیکنم،اما خودم رو به خاطر دل بستنم نمیبخشمنمیبخشم چون نمیخوام فراموش کنمفراموش نمیکنم چون چیزی درون من کشته شدهما حرفهای زیادی برای هم داشتیم با بغضهای مشترکتو میدانی!!!...

ما را در سایت میدانی!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 20:59

میدانی جان دل،خاطرها اتفاق های عجیبی اند.آنقدر عجیب که حتی نمی توانی جنسشان را حدس بزنی. بعضی وقت ها مثل "بو" ظاهر می شوند.کسی چه می داند شاید توی یکی از همین روزهای شلوغ تهران، دقیقا وسط هیاهوی مردم، میدانی!!!...

ما را در سایت میدانی!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 20:59

صفحه بندی